návrat na úvodní stránku
  ÚVODNÍ TEXT
  PREZENTAČNÍ AKCE
  PORADNA
  OBJEDNÁVKA
  KONTAKT

  Prodej nových vozů
  Úpravy vozů - TUNING

  TESTY

Google Translate to EN Google Translate to DE Google Translate to FR Google Translate to IT Google Translate to ES


 Základní výbava
(kurty, oka atd.)

 Off Road technika
  Podvozky OME
  Navijáky WARN
  Navijáky WARN pro ATV
  Montážní sady pro navijáky
  Multimontážní systém
  Příslušenství k navijákům
  ARB pevnostní nárazníky
  Nárazníky WARN
  Zvýšení sání vzduchu
  Vzduchové kompresory
  ARB uzávěrky diferenciálů
  Volnoběžky, systémy náprav
  Přídavné nádrže
  Chladící boxy ENGEL
  ARB střešní nosiče
  Světlomety WARN
  Příslušenství do interiéru
  Baterie
  Pomůcky pro offroad
  Doplňky do přírody
  Přepravní boxy
  Elektropříslušenství
  Vzduchový měch pro pick-up

Ceníky ke stažení


 AUTOSTANY

 Servis 4x4
 Montáž doplňků
 Úpravy vozů - TUNING

 Doplňky z vlastní produkce

  Pevnostní nárazníky
  Pevnostní boční stupačky
  Krytí podvozku DURAL
  Expediční střešní nosiče
  Expediční úpravy interiéru

 Čtyřkolky ATV

 Čtyřkolky YAMAHA
 Čtyřkolky Bombardier ATV
 Čtyřkolky SUZUKI  Objednávka

 ATV shop

 Pneu a příslušenství
 Zimní doplňky
 Užitkové doplňky
 Objednávka

 Střešní nosiče

Kliknutím se přenesete na stránky OFF ROAD PRŮVODCE
offroadpruvodce.cz
 Výpravy a expedice, víkendová setkání v ČR...

Kliknutím se přenesete na stránky AUTOSTANY
www.autostany.cz
 Střešní stany - ložnice na střeše Vašeho vozu...

Kliknutím se přenesete na stránky ATV VÝPRAVY
www.atvadventure.cz
 Výpravy pro majitele prac. i sport. ATV. Pojeďte za zážitky s lidmi nadšenými pro jízdu na ATV...

Kliknutím se přenesete na stránky SUV 4x4
www.suv4x4.cz
 Prodej terénních vozů SUV, ochranných rámů a offroad. pneumatik...

Kliknutím se přenesete na stránky AUTONÁSTAVBY 4x4
www.autonastavby4x4.cz
 Obytné nástavby na terén. vozy, laminát. střechy pro zakrytí ložné plochy...

Kliknutím se přenesete na stránky NAVIJÁKY 4x4
www.navijaky4x4.cz
 Montáž a servis offroad. navijáků WARN...


Copyright © 2024
Off Road EXPEDITIONS s.r.o.
Všechna práva vyhrazena.

Ochrana osobních údajů
Cookies

Bez předchozího písemného souhlasu není dovoleno další publikování, distribuce nebo tisk materiálů zveřejněných na tomto serveru.

Kliknutím se přenesete na stránky OFF ROAD EXPEDITIONS

Podvozky OME



Kompletní sady podvozků OLD MAN EMU

Proč právě podvozek Old Man Emu ?
Dosáhnete toho, že se Vám zvýší karoserie vozu, a tím pádem můžete na vůz namontovat větší pneu, až do rozměru "35". Po montáži většího pneu se Vám zvětší světlá výška vašeho vozu, a hned v terénu poznáte, že Vaše auto získalo mnohem lepší průjezdnost terénem.

Podvozky OME - geniální kombinace svazků pružin a tlumičů, které umožňují takový vychýlení os, že kontakt s terénem je u všech čtyř kol zaručen i v extrémních terénech. Průchodnost vozidla je tím výrazně zvýšena bez toho, že by omezila bezpečnost jízdy, naopak bezpečnost je zvýšena - jízdní komfort stoupá.

CENÍKY


OME - podvozkové komponenty

Na Patrolu Y60 je první pohled patrný rozdíl mezi zadní nápravou, kde je namontován podvozek Old man Emu a seriovým provedení přední nápravy. Montáží podvozku - vyšších pružin a tlumičů s vetším zdvihem se zvedne vozidlo a tím se zvětší místo v podbězích, to pak umožňuje montáž i vetších pneumatik a tím se zvedne nejnižší místo všech vozů - diferenciál.

   

Podle druhu vozidla a druhu namontovaného podvozku, lze použít vetší rozměr pneumatik. My používáme rozměr 35x12,5R15, ale to už je extrém, který běžne nepoužijete a proto doporučuji rozměr do 33". Dalším způsobem je Body Lift, který se u některých vozů, které mají malý podběh musí doplňkově montovat s podvozkem. Samotný Body Lift bez úpravy podvozku nedoporučuji, ale je to věc názoru.

     

     

     

Výhody:

  • lepší průjezdnost
  • několikanásobně delší životnost pružin a tlumičů, než u sériově namontovaných
  • větší bezpečnost jak při jízdě na silnici, tak při jízdě v terénu
  • možnost namontovat na vůz větší pneu až "35" (u sériového podvozku nelze)
Množstvím možností kombinací pružin a tlumičů dosáhneme vždy pro určitý konkrétní účel správného podozku. Je-li například na přední nápravě těžká nástavba jako naviják a ochranný rám, zadní náprava je ale bez dodatečného zatížení, je nutno zvolit kombinaci těžké nápravy vpředu a lehkého nastavení vzadu. Jenom tak zajistíme, že vůz stojí přímo a jízdní vlastnosti se nezhorší. Ukazuje se v praxi, že správná koncepce podvozku vyžaduje vždy individuální konzultaci. Zlepšení se projevují vždy při udávaném stálém zatížení. Nikdy by neměl být používán těžký podvozek pro vůz, který není odpovídajícím způsobem zatěžován.

Podvozek s vinutými pružinami na Nissanu Patrol GR

 

Kompletní podvozek s listovými pružinami pro Toyotu Hilux

Podvozek v praxi:
Nám např. sériový podvozek vydrží na našich expedicích maximálně 1 měsíc. Podvozek Old Man Emu nám zde vydržel celou sezónu, tj. 10 zahraničních expedic.


OLD MAN EMU vinuté pružiny

Také vinuté pružiny OLD MAN EMU se vyznačují tím, že se mimořádně přesně přizpůsobují konkrétním jízdním podmínkám. Kromě různých délek jsou vinuté pružiny dodávány také v různých tuhostech, které se dosahují použitím drátů různé síly. Všechny pružiny OLD MAN EMU se podrobují tzv. "SHOTPEENINGu" - metodě odstraňující vyšší pnutí v materiálu, a tím podstatně zvyšující životnost. Kromě toho je každá pružina před vyexpedováním zkoušena na plné zažížení. Tím se snižuje riziko "propadávání".


OLD MAN EMU sady náhradních pouzder

Vzhledem k vynikající kvalitně OLD MAN EMU jsme se rozhodli nabízet sady náhradních pouzder místo originálních dilů. Všechny jsou vyrobeny rovněž z polyuretanu a tím vysoce odolné proti oděru.

 


OLD MAN EMU mazané třmeny pružin

Mazané třmeny pružin zmenšují opotřebení pouzder a zlepšují chování vozidla. Zabraňují dále otočení třmenu při vypružení.


OLD MAN EMU "Nitrocharger" - nejlepší tlumič 4x4

Byl vyvinut na nejtvrdších cestách Austrálie. Speciální dvouplášťový plynový nízkotlaký tlumič. Prodloužené písty tlumiče umožňují větší překřížení náprav. Významné zvýšení komfortu proti dosavadním jednoplášťovým tlumičům. Obzvláště když dojde k jízdě "natvrdo", výkonnost tlumiče neklesá a ukazují se všechny přednosti systému:

  • nepění
  • neprojevuje se "fading"
  • nekleslá tlumivost

    Inženýři OLD MAN EMU disponují dlouholetou zkušeností, jak správně seřídit tlumiče pro vozy 4x4.


  • Tlumič OLD MAN EMU LTR

    Zcela nové jsou tlumiče LTR (Long Travel Remote) od firmy OME. Byly vyvíjeny a testovány více než pět let. Jejich zvláštností je oddělený zásobník plynu, který umožňuje extrémní nasazení tlumiče.